Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE

Základní informace


Název zadávacího postupu

Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE

Systémové číslo NEN

N006/23/V00032885

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00032885

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 11. 2023 08:52

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 11. 2023 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Zadávací dokumentace k zakázce „Servis pro aplikace Správce IT, HelpDesk fy MiCoS SOFTWARE“ Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 CPV: Podpora programového vybavení - 72261000-2 Předmět - popis Konzultační a systémová podpora pro servis a roční servis aplikací Správce IT, HelpDesk, Aktivity fy MiCoS SOFTWARE. Roční servis a systémová podpora – aplikace Správce IT • upgrade programu • update programu přístupný přes Registrační kód v Zákaznické sekci • aktualizace databáze vzorů SW a detekce HW konfigurace • aktualizace a údržba klienta pro scanování SW/HW Ostatní výhody a služby v rámci Ročního servisu • oprava datových souborů do 2 pracovních dnů od doručení • aplikování vhodných uživatelských změn (termín zavedení uživatelských změn do nových verzí se určuje na základě vývojového plánu) Roční servis a systémová podpora - HelpDesk • upgrade programu • update programu přístupný přes Registrační kód v Zákaznické sekci Ostatní výhody a služby v rámci Ročního servisu • oprava datových souborů do 2 pracovních dnů od doručení • aplikování vhodných uživatelských změn (termín zavedení uživatelských změn do nových verzí se určuje na základě vývojového plánu) Systémová podpora a roční servis pro licence (Správce IT - 2750) v rámci zajištění upgrade budou poskytovány průběžně po celou dobu trvání. Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: 27. 11. 2023 v 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Hodnoticí kritérium: cena za roční servis bez DPH. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služeb: Období ročního servis: od 01. 01. 2024 do 31. 12. 2024 Cena: Maximální cena je stanovena na 199 000,- Kč bez DPH, Platba předem. Způsob soutěže: otevřené. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) Požadované certifikace uchazeče: a. Autorizovaný prodejce firmy MICos nebo přímo firma MICos Certifikaci uchazeč doloží příslušnými, platnými certifikáty (firma MICos certifikát předkládat nemusí). Dále pak: b) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, c) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Reference Alespoň 1 zakázku obdobného charakteru v posledních 3 letech v minimální výši 100 tis. Kč bez DPH. Uchazeč předloží kontakty na odběratele referenčních služeb pro ověření uvedených referencí. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

72261000-2

Název z číselníku NIPEZ

Podpora programového vybavení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72261000-2

Název z číselníku CPV

Podpora programového vybavení

Název předmětu

Podpora programového vybavení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2023 08:52Uveřejnění zadávacích podmínek